Υ.Α.Π. - Υπηρεσία Ανάπτυξης Πληροφορικής

Greek Dutch English French Italian Russian Spanish

Άρθρα

Λίστα συχνών - ερωτήσεων eΚΕΠ

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ - ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΛΗΣΕΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΚΕΠ
 

Ποιές υποθέσεις γίνονται ακόμα με το παλιό Back Office;
1567    Αίτηση για Χορήγηση Βεβαίωσης Μη Οφειλής στο ΙΚΑ (Ασφαλιστική Ενημερότητα)
5041    Αναβολή κατάταξης για κοινωνικούς λόγους
0123    Ανανέωση άδειας οδήγησης
0133    ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΕΙΔΙΚΗΣ AΔEIAΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ (TAΞI) E.Δ.X. AYTOKINHTOY
2011    ΔΕΗ - Αίτηση Χορήγησης Κοινωνικού Τιμολογίου
2013    ΔΕΗ - Ακύρωση Αίτησης Χορήγησης Κοινωνικού Τιμολογίου
2049    Δελτίο Τουρισμός για όλους Γ'  Ηλικίας Προγράμματος 2011-2012
5035    Διαγραφή από το Μητρώο Αρρένων διπλογραμμένων
5019    Διακοπή Αναβολής κατάταξης λόγω σπουδών (για κύριες ή μεταπτυχιακές σπουδές, ιατρική ειδικότητα/ Διδακτορικό)
5018    Διακοπή αναβολής κατάταξης υποψηφίων ανωτέρων / ανωτάτων σχολών
                Διακοπή αναβολής στράτευσης λόγω ολοκλήρωσης των σπουδών
0049    Έκδοση πιστοποιητικού στρατολογικής κατάστασης
5033    Εξαίρεση από την κατάταξη εφέδρων που έχουν δύο ή περισσότερα αδέλφια που υπηρετούν στις Ένοπλες Δυνάμεις
2918    Επιδότηση ενοικίου ΟΕΚ
5026    Μετεγγραφή σε Μητρώα Αρρένων
2930    ΟΓΑ Βεβαίωση Συντάξεων
2009    Υποβολή αιτήσεων για Δελτία Αγοράς Βιβλίων
0066    Χορήγηση άδειας επάρκειας διδασκαλίας ξένης γλώσσας.
0207    Χορήγηση ακριβούς αντιγράφου βαθμολογικής αντιστοιχίας-πράξης αναγνώρισης.
0065    Χορήγηση αντιγράφου άδειας επάρκειας διδασκαλίας ξένης γλώσσας  (λόγω απώλειας, καταστροφής της ήδη εκδοθείσας).
0701    Χορήγηση Αντιγράφου Ληξιαρχικής Πράξης Γάμου
0700    Χορήγηση Αντιγράφου Ληξιαρχικής Πράξης Γέννησης
0702    Χορήγηση Αντιγράφου Ληξιαρχικής Πράξης Θανάτου
0230    Χορήγηση αντιγράφου ποινικού μητρώου
0061    Χορήγηση βεβαίωσης βαθμολογίας εξετάσεων πιστοποίησης Eπαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.)
2006    Χορήγηση Δελτίων Θεάματος Προγράμματος Αγροτικής Εστίας 2011-2012 (ΟΓΑ)
2005    Χορήγηση δελτίων τουρισμού και αγοράς βιβλίων Αγροτικής εστίας έτους 2011
0064    Χορήγηση Πιστοποιητικού Αναλυτικής Βαθμολογίας Τ.Ε.Ι./Α.Σ.Π.Α.Ι.Τ.Ε.
0063    Χορήγηση Πιστοποιητικού Σπουδών (Σπουδαστικής Κατάστασης) Τ.Ε.Ι./Α.Σ.Π.Α.Ι.Τ.Ε.
2114    Αίτηση έκδοσης ευρωπαϊκής κάρτας ασφάλισης ασθενείας προς τον ΟΓΑ
5040    Κατάταξη πρότακτου στις Ένοπλες Δυνάμεις
5036   Άρση πρόσθετης στρατιωτικής υποχρέωσης
2114   Αίτηση έκδοσης ευρωπαϊκής κάρτας ασφάλισης ασθενείας προς τον ΟΓΑ
Δεν λειτουργεί σωστά το ΝΕΟ Back Office.   Π.χ.:

Δεν εμφανίζεται το μενού επιλογών αριστερά

Δεν μπορώ να δημιουργήσω καμία υπόθεση

Βάζω τον κωδικό μου, εμφανίζεται 'άσπρη' οθόνη και ο υπολογιστής σταματάει να λειτουργεί σωστά
Σε περίπτωση που παρουσιάζονται προβλήματα στη νέα εφαρμογή με τον browser που έχετε (π.χ. Internet Explorer), δοκιμάστε κάποιον εναλλακτικό browser (π.χ. Mozilla Firefox, Chrome).
Μπορώ να εισάγω στο Back Office τα στοιχεία ενός πολίτη ;

 Το νέο Back Office δίνει τη δυνατότητα εισαγωγής στοιχείων ενός πολίτη έμμεσα. Δηλαδή θα πρέπει πρώτα ο χρήστης να δώσει στοιχεία που είναι σίγουρο ότι δεν υπάρχουν μέσα στο σύστημα (π.χ. ΧΧΧΧΧ στο πεδίο Αριθμός και ΔΕΛΤΙΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ στο Τύπος Εντύπου). Στη συνέχεια αφού δεν βρέθηκε πολίτης με αυτά τα στοιχεία, το σύστημα θα προτείνει την εισαγωγή μέσω του μηνύματος --- Δεν βρέθηκε πολίτης σύμφωνα με τα κριτήρια αναζήτησης που πληκτρολογήσατε. Μπορείτε να εκτελέσετε νέα αναζήτηση ή να εισάγετε νέα εγγραφή πολίτη επιλέγοντας εδώ. ----- Στην περίπτωση που θα πρέπει να εισαχθούν τα στοιχεία ανηλίκου που δεν διαθέτει δελτίο ταυτότητας τότε επιλέγεται σαν Τύπος εγγράφου ΔΕΛΤΙΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ και στο πεδίο Αριθμός εγγράφου εισάγεται ένας εικονικός αριθμός.
Δεν λειτουργεί σωστά η εφαρμογή (το παλιό Back Office). Π.χ.:

Δεν μου εμφανίζεται η φόρμα για νέα αίτηση \
Δεν μπορώ να δημιουργήσω νέα υπόθεση \
Δεν μπορώ να πρωτοκολλήσω
1) Κάντε τις ρυθμίσεις στον Internet Explorer όπως απαντώνται σε αντίστοιχη ερώτηση.
2) Απεγκαταστήστε οποιαδήποτε μπάρα εργαλείων (π.χ. yahoo toolbar, Google toolbar) έχετε στον φυλλομετρητή σας (π.χ. internet explorer), πηγαίνοντας στο Έναρξη > Πίνακας ελέγχου > Προσθαφαίρεση προγραμμάτων (Start > Control Panel > Add / remove programs)
3) Εάν στο pc υπάρχει εγκατεστημένη νεότερη έκδοση του Acrobat, θα πρέπει να απεγκατασταθεί. Από το μενού «Έναρξη» επιλέξτε «Πίνακας Ελέγχου» και στο παράθυρο που εμφανίζεται επιλέξτε «Προσθαφαίρεση προγραμμάτων». Εντοπίστε το πρόγραμμα με τίτλο «Adobe Acrobat» και επιλέξτε «Κατάργηση» (Remove).
Επανεκκινήστε τον υπολογιστή. Μετά την επανεκκίνηση του υπολογιστή, θα πρέπει να εγκαταστήσετε τον Adobe Reader 5.0 CE. Η σωστή έκδοση του Acrobat Reader που πρέπει να εγκατασταθεί στον υπολογιστή σας, βρίσκεται στην σελίδα των ηλεκτρονικών ανακοινώσεων (http://www.ermis.gov.gr/portal/page/portal/gspa_kep/). Κάντε κλικ στην εικόνα που αναφέρει «Ελληνικός acrobat reader» και αποθηκεύστε το αρχείο στην επιφάνεια εργασίας του υπολογιστή σας. Έπειτα κάντε διπλό κλικ στο αρχείο εγκατάστασης που αποθηκεύσατε στην επιφάνεια εργασίας για να ξεκινήσει η διαδικασία εγκατάστασης. Στο παράθυρο που εμφανίζεται, επιλέξτε «Επόμενο» και ολοκληρώστε την εγκατάσταση.
4) Αν δεν υπάρχουν οι αιτήσεις στον υπολογιστή σας, τότε μεταφέρετε από έναν υπάρχοντα υπολογιστή (στον οποίο λειτουργεί το ekep ermis), τον φάκελο documentum που περιέχει τις αιτήσεις (βρίσκεται στο C:\documentum), στο σκληρό δίσκο του νέου υπολογιστή. Η μεταφορά μπορεί να γίνει π.χ. με ένα usb drive.
5) Αν έχετε Internet Explorer 9 ή Windows 7, ενεργοποιήσετε την προβολή συμβατότητας του φυλλομετρητή σας πατώντας το εικονίδιο «Προβολή συμβατότητας» (Compatibility View) που βρίσκεται στα δεξιά της γραμμής διευθύνσεων.
Δεν λειτουργεί σωστά η εφαρμογή (το παλιό Back Office).
Ποιες είναι οι ρυθμίσεις για τον Internet Explorer;
1) Από την μπάρα εργαλείων του IE, επιλέξτε «Εργαλεία» (tools) και «Επιλογές Internet» (Internet options). Στο παράθυρο που εμφανίζεται, επιλέξτ «Διαγραφή» (Delete) στην περιοχή «Ιστορικό περιήγησης» (browsing history) ενώ στο παράθυρο «Διαγραφή ιστορικού περιήγησης» (Delete browsing history) που εμφανίζεται, «ενεργοποιείτε» τα παρακάτω:
Προσωρινά αρχεία Internet (temporary internet files), Cookies, Ιστορικό (history)
Επιλέξτε «Διαγραφή» (Delete) για να διαγράψετε τα παραπάνω στοιχεία. Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία, κλείνετε το παράθυρο «Διαγραφή ιστορικού περιήγησης».
2) Κάντε κλικ στο «Ρυθμίσεις» (Settings) στην περιοχή «Ιστορικό περιήγησης» (browsing history). Στο παράθυρο που εμφανίζεται, στην περιοχή «Προσωρινά αρχεία Internet» (temporary internet files) ενεργοποιείστε την επιλογή «Με κάθε επίσκεψη στη σελίδα» (Every time I visit the webpage). Έπειτα, επιλέξτε «ΟΚ» για να κλείστε το παράθυρο.
3) Κάντε κλικ στο «Ρυθμίσεις» (Settings) στην περιοχή «Καρτέλες» (Tabs). Στο παράθυρο που εμφανίζεται, απενεργοποιήστε την επιλογή «Ενεργοποίηση περιήγησης με καρτέλες (απαιτείται επανεκκίνηση του Internet Explorer)» (Enable tabbed browsing). Παρατηρήστε πως όλες οι υπόλοιπες διαθέσιμες επιλογές σε αυτό το παράθυρο γίνονται ανενεργές. Έπειτα, επιλέξτε «ΟΚ» για να κλείστε το παράθυρο. Τέλος, κλείστε και το παράθυρο «Επιλογές Internet» (Internet Options).
4) Κάντε κλικ στην καρτέλα «Απόρρητο». Στην ένδειξη «Αποκλεισμός αναδυόμενων παραθύρων» ΜΗΝ έχετε επιλεγμένη την επιλογή «Ενεργοποίηση του αποκλεισμού αναδυόμενων παραθύρων»
5) Κάντε κλικ στο «Για προχωρημένους» (Advanced). Από τη λίστα με τα checkboxes που εμφανίζεται, εντοπίστε την ενότητα «Περιήγηση» (Browsing) και συγκεκριμένα την επιλογή «Νέα χρήση παραθύρων για εκκίνηση συντομεύσεων» (Reuse windows for launching shortcuts). Βεβαιώστε πως η επιλογή αυτή είναι ενεργοποιημένη – διαφορετικά την ενεργοποιείτε.
6) Εάν έχετε Windows 7, στην καρτέλα «Ασφάλεια» (Security), στην περιοχή «Επίπεδο ασφάλειας για αυτή τη ζώνη» (security level for this zone) απενεργοποιούμε την επιλογή  «Ενεργοποίηση προστατευμένης κατάστασης λειτουργίας (απαιτείται επανεκκίνηση του internet explorer)» (Enable protected mode). 
7) Τέλος, κλείστε όλα τα παράθυρα του IE για να ενεργοποιηθούν οι αλλαγές που πραγματοποιήσατε και απαραίτητα επανεκκινήστε τον υπολογιστή σας.
Έχω πρόβλημα με τον κωδικό πρόσβασης στην εφαρμογή (δημιουργία, αλλαγή, υπενθύμιση, επανενεργοποίηση κωδικού). Φόρμα Υποβολής Αιτημάτων για υπαλλήλους των ΚΕΠ
Δεν έχω πρόσβαση στο internet. Επικοινωνήστε με το Helpdesk του ΟΤΕ στο τηλ. 800-11-97888 ή στο τηλ. 13818 αν ο πάροχος σας είναι ο ΟΤΕ ή στο 801-100-8001 αν ο πάροχος σας είναι η Forthnet ή στο helpdesk του ΣΥΖΕΥΞΙΣ μέσω e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Έχω πρόβλημα με την εφαρμογή του Η.ΔΙ.Κ.Α. Αποτελεί εξωτερική εφαρμογή του e-Kep. Επικοινωνήστε με το Helpdesk του Η.ΔΙ.Κ.Α. στο τηλ. 210-9282100
Έχω πρόβλημα με την εφαρμογή της στρατολογίας. Αποτελεί εξωτερική εφαρμογή του e-Kep. Eπικοινωνήστε με το helpdesk της Στρατολογίας.στα τηλ. 213-1501602, 213-1501617

οιο είναι οι κωδικοί για την εφαρμογή της στρατολογίας Αποτελεί εξωτερική εφαρμογή του e-Kep. Eπικοινωνήστε είτε α) με τη στρατολογία στα τηλ. 213-1501602, 213-1501617 είτε   β) με τη ΔΟΛΚΕΠ μέσω της Φόρμας υποβολής αιτημάτων για τους υπαλλήλους των ΚΕΠ. Μπείτε με τους κωδικούς σας στο site της ΔΟΛΚΕΠ και αναζητήστε εκεί τους κωδικούς σας για τη στρατολογία.
Έχω πρόβλημα με την εφαρμογή του ΟΓΑ, δεν μπορώ να εμφανίσω στατιστικά από την εφαρμογή του ΟΓΑ κ.α. Αποτελεί εξωτερική εφαρμογή του e-Kep. Επικοινωνήστε με το helpdesk του ΟΓΑ είτε στα τηλέφωνα 213-1519303, 213-1519233, 213-1519304 είτε μέσω της ιστοσελίδας του ΟΓΑ http://www.oga.gr/epikoinonia.php
Δεν μου εμφανίζει το μενού ΔΟΛΚΕΠ Ενεργοποιήσετε την προβολή συμβατότητας του φυλλομετρητή σας (π.χ. internet explorer) επιλέγοντας Εργαλεία, Προβολή συμβατότητας (Tools, Compatibility view) είτε πατώντας το εικονίδιο «Προβολή συμβατότητας» (Compatibility View) που βρίσκεται στα δεξιά της γραμμής διευθύνσεων.
Δεν ανοίγει .pdf αρχεία από το Διαύγεια, Εθνικό Τυπογραφείο κ.α. Θα πρέπει να εγκαταστήσετε κάποιο εναλλακτικό πρόγραμμα ανάγνωσης pdf αρχείων (π.χ. Sumatra PDF), προσέχοντας κατά την εγκατάσταση να μην είναι το προεπιλεγμένο πρόγραμμα ανάγνωσης pdf αρχείων. Επίσης θα πρέπει να προσέξετε να μην εγκατασταθεί κάποιο toolbar.
Δεν μου επιτρέπεται η πρόσβαση στην εφαρμογή Φόρμα Υποβολής Αιτημάτων για υπαλλήλους των ΚΕΠ
Θέλω πληροφορίες για τα προνοιακά επιδόματα Ακολουθείστε τον σύνδεσμο: http://www.ermis.gov.gr/portal/page/portal/gspa_kep
και διαβάστε την αντίστοιχη ανακοίνωση
Θέλω να δω ποιά έκδοση του Acrobat Reader είναι εγκατεστημένη στον υπολογιστή μου Ανοίξτε τον acrobat reader, επιλέγοντας Έναρξη > Προγράμματα > Adobe Acrobat. Μόλις ανοίξει ο acrobat reader, επιλέξτε Βοήθεια > Σχετικά με τον Acrobat Reader. Θα πρέπει σε κάθε περίπτωση να είναι εγκατεστημένη η έκδοση 5.0.5a CE. Διαφορετικά, θα πρέπει να κάνετε απεγκατάσταση του acrobat που έχει εγκατασταθεί, ακολουθώντας τα βήματα που περιγράφονται σε αντίστοιχη απάντηση.
Θέλω να δω ποιά έκδοση του Internet Explorer είναι εγκατεστημένη στον υπολογιστή μου Από την μπάρα εργαλείων, επιλέξτε «Βοήθεια» (Help) και «Σχετικά με τον internet explorer» (About internet explorer). Στο παράθυρο που εμφανίζεται, διακρίνεται η έκδοση που είναι εγκατεστημένη.
Θέλω να δω ποιά έκδοση των Windows είναι εγκατεστημένη στον υπολογιστή μου Κάντε αριστερό κλικ στο εικονίδιο «Ο Υπολογιστής μου» (My computer) που βρίσκεται στην επιφάνεια εργασίας του υπολογιστή και επιλέξτε «Ιδιότητες» (Properties). Στο παράθυρο που εμφανίζεται αναγράφεται η έκδοση των Windows που είναι εγκατεστημένη στον υπολογιστή σας.
Επιθυμώ να προμηθευτώ έξυπνη κάρτα / καρταναγνώστη Φόρμα υποβολής αιτημάτων για υπαλλήλους των ΚΕΠ και επιλέξτε τα θέματα που αφορούν τα ψηφιακά πιστοποιητικά
Παρακολούθησα το σεμινάριο και έχω απορίες για το ψηφιακό πιστοποιητικό μου (pin, puk) Φόρμα υποβολής αιτημάτων για υπαλλήλους των ΚΕΠ και επιλέξτε τα θέματα που αφορούν τα ψηφιακά πιστοποιητικά
Άλλαξαν τα στοιχεία του ΚΕΠ (δ/νση, τηλέφωνα, φαξ) Φόρμα Υποβολής Αιτημάτων για υπαλλήλους των ΚΕΠ
Μου βγάζει μήνυμα ότι το πιστοποιητικό έχει λήξει και δεν μπορώ να μπω στην εφαρμογή Ελέγξτε την ημερομηνία του συστήματός σας. Εάν είναι λανθασμένη διορθώστε την.
Δεν μπορώ να κάνω ακύρωση υπόθεσης Αν και ο προϊστάμενος του ΚΕΠ δεν μπορεί να κάνει ακύρωση υπόθεσης, τότε συμπληρώστε τη Φόρμα Υποβολής Αιτημάτων για υπαλλήλους των ΚΕΠ
Έχω απορίες σχετικά με το προσωπικό μου email Ακολουθείστε την παρακάτω διεύθυνση: http://ticketing.ktpae.gr/pki/
και επιλέξτε την αντίστοιχη φόρμα
Δεν μπορώ να εκτυπώσω αιτήσεις pdf της εφαρμογής. Αν δεν εκτυπώνετε και από άλλες εφαρμογές, π.χ. Word, Excel τότε θα πρέπει να εγκαταστήσετε σωστά τον εκτυπωτή σας.
Εάν εκτυπώνετε από άλλες εφαρμογές, τότε κάντε τις ρυθμίσεις του internet explorer που περιγράφονται σε αντίστοιχη απάντηση, και ξαναδοκιμάστε.
Αν εξακολουθεί το πρόβλημα, απενεργοποιήστε από τις ιδιότητες εκτυπωτή το "Εκτύπωση σαν Εικόνα" και το "Εκτύπωση σαν Αρχείο" και ξαναδοκιμάστε
Δεν εμφανίζονται στοιχεία πολίτη σε αιτήσεις. Το θέμα αφορά τον χρησιμοποιούμενο φυλλομετρητή. Ανατρέξτε στις οδηγίες που αφορούν το θέμα 'Δεν λειτουργεί σωστά η εφαρμογή'.
Μία υπόθεση που έκανε ένας υπάλληλος, φαίνεται τώρα να είναι χρεωμένη σε κάποιον άλλον Φόρμα Υποβολής Αιτημάτων για υπαλλήλους των ΚΕΠ
Δεν έχω πάρει ακόμα απάντηση για έγκριση κωδικού υπαλλήλου/προϊσταμένου Φόρμα Υποβολής Αιτημάτων για υπαλλήλους των ΚΕΠ
Έχω πρόβλημα με τα δελτία του ΕΟΤ. Φόρμα Υποβολής Αιτημάτων για υπαλλήλους των ΚΕΠ
Θέλω ενημέρωση σχετικά με διοικητικά θέματα ή έγγραφα. Επικοινωνήστε με τη ΔΟΛΚΕΠ.
Μου βγάζει μήνυμα "internal server error" Διαγράψτε τα cookies και το ιστορικό του φυλλομετρητή σας (π.χ. internet explorer). Κάντε επανεκκίνηση του browser. Εάν το πρόβλημα επιμένει τότε συμπληρώστε τη Φόρμα Υποβολής Αιτημάτων για υπαλλήλους των ΚΕΠ

 

Normal 0 false false false EL X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4 Αίτηση έκδοσης ευρωπαϊκής κάρτας ασφάλισης ασθενείας προς τον ΟΓΑ"